К основному контенту

Noul hibrid Toyota Corolla are un consum mediu de 5 litri la 100 km

În timpul test drive-ului final al concurenților AutoBest pe site-ul de testare Quatrorote în această săptămână, am avut ocazia să conduc pe scurt noua mașină hibrid Toyota Corolla (http://www.toyotaman.ru/ro/Corolla), al cărui consum mediu Producătorul susține că este de 5 litri la 100 km. Cu noul model, japonezii își confirmă munca serioasă pentru a-și îndeplini promisiunea de dinaintea livrării de a face tehnologia hibridă mai accesibilă și un element de bază în vehiculele lor.

Toyota (http://www.toyotaman.ru/ro) și-a propus de multă vreme scopul de a utiliza tehnologia hibridă în fiecare dintre modelele sale din linie. Se întâmplă de un an sau doi acum, deoarece modelele hibride prezintă un stil nou fascinant și asemănări cu economie de combustibil cu primul Prius din această linie de lucru. Oferă economii de până la 5 litri la 100 km la bicicleta de testare combinată, care prezintă deja noul sedan Toyota Corolla Hybrid, precum și noua versiune 4x4 a lui Prius.

Noul Toyota Corolla Hybrid, „proiectat în Europa pentru Europa” bazat pe noua arhitectură globală TNGA, are un ampatament mai lung, lățime ceva mai mare, înălțime mai mică și surplome față și spate mai scurte. O caroserie într-o formă banală - un hatchback, break și sedan cu centrele de greutate coborâte cu 10 mm, rigiditatea caroseriei crescută cu 60%. Motorul cu patru cilindri cu ciclu Atkinson funcționează cu un motor-generator dovedit. Acestea funcționează cu o propulsie planetară și oferă 180 și 122 CP.

Cele două combinații oferă, de asemenea, dinamică și performanță de mediu diferite - motorul de 1,8 litri accelerează mașina de la oprire la 100 km/h în 10,9 secunde, iar emisiile sale sunt, respectiv, de 77 g/km pe ciclul NEDC și de 98 g/km pe Ciclul WLTP. ciclu. Motorul de doi litri accelerează până la 100 km/h în 7,9 secunde, conform NEDC - 86 g/km, iar conform WLTP - 106 g/km.

Noul hibrid Corolla folosește o baterie nichel-hidrură metalică, iar bateria folosește noua tehnologie Hyper-Prime Nickel pentru a îmbunătăți performanța. Bateria este mai mică și mai plată decât modelele anterioare, permițând o potrivire foarte confortabilă și compactă sub scaunele din spate. Acest lucru permite, desigur, eliberarea mai mult spațiu în portbagajul din spate.

Suspensia spate a noii Corolla Hybrid este multi-link, ceea ce permite o mai bună manevrabilitate pe drum, la fel ca versiunea clasică a mașinii. Adăugarea se numește „preîncărcare-diferențial/litere”. - un diferențial preîncărcat „ajută la trimiterea cuplului adecvat fiecărui schimbător pentru o mai bună stabilitate în viraje, iar un servofrân convențional este deja parte dintr-un sistem de recuperare mai avansat.

Diferențele față de versiunea obișnuită a noii Corolla sunt minime. Varianta hibridă are roți de 15 inchi învelite în cauciuc cu rezistență scăzută la rulare. În plus, ca și în cazul altor variante, mașina oferă și un ecran tactil de 8 inchi, conectivitate Apple CarPlay și Amazon Alexa cu informații despre vreme și trafic. Există, de asemenea, un afișaj color head-up de 10 inchi pentru sticla din fața ecranului. Conducător auto. Mașina este echipată cu un nou sistem de securitate integrat Toyota Safety Sense.

Manual de reparații Toyota Corolla 5: http://www.toyotaman.ru/ro/Corolla/E80

Популярные сообщения из этого блога

Chevrolet Niva: Схема обхода иммобилайзера для автозапуска

Цель: установить на автомобиль автозапуск, максимально сохранив охранные функции иммобилайзера, не имея при этом свободного транспондера. Стоимость: можно уложиться в 20-100 рублей. Дополнительные детали нарисованы красным. Работает все, в том числе иммобилайзер, причем практически в штатном режиме и защищает машину. Не работает задержка погасания плафона. Этот недостаток легко устраняется простейшей схемкой на 1-2 транзисторах. Кроме того в режиме с вытянутым ручником при выключенном зажигании потребление тока возрастает примерно на 100 мА (на год примерно хватит аккумулятора, так что не приципиально...) из-за постоянно включенного реле стеклоподъемников. Можно поставить оптореле, мощный полевик с резистором или просто вынуть реле и поставить перемычку, станет удобнее! Если выходишь из машины и ручник вытянут, не пищит о забытых ключах или включенных габаритах. Так же, если сесть в машину с вытянутым ручником, машина не заведется если включить зажигание предварительно не опустив ручн...

История автострахования

 Впервые автострахование было осуществлено 1 февраля 1898 года страховой компанией Travelers Insurance Company. В настоящее время ни в одной цивилизованной стране вы не увидите на дорогах автомобиля, который бы не прошел автострахование, так как во мног...

Особенности дизельного генератора на 30 кВт

Особенности дизельного генератора на 30 кВт Дизельные генераторы в аренду являются одним из самых надежных и эффективных источников резервного или автономного энергоснабжения. Среди множества моделей особое место занимают генераторы мощностью 30 кВт. Такие устройства востребованы как в малом и среднем бизнесе, так и в бытовом секторе, обеспечивая стабильное электроснабжение объектов различного назначения. В этом тексте мы рассмотрим ключевые особенности дизельного генератора на 30 кВт, его применение, преимущества и критерии выбора. Основные особенности дизельного генератора на 30 кВт 1. Мощность и производительность Генератор мощностью 30 кВт способен обеспечивать энергией объекты с довольно высокими нагрузками. Это делает его отличным выбором для небольших производственных предприятий, офисных зданий, строительных площадок и частных домов, где требуется резервное питание для критически важных систем. В зависимости от потребностей, такой генератор может питать несколько электропр...